Накази написані невірно.
Стилістику написання наказів можна відслудкувати в любому наказу законодавчого акту по міністерствах і відомствах.
Для прикладу:
В наказі має бути:
"шапка" - зазвичай фірмових бланк - або хоча б назва фірми;
слово "НАКАЗ" його номер , дата, населений пункт реєстрації фірми;
коротких опис про що йдеться в наказі;
нак звана - преамбула - для чого або чому цей наказ видається (для забезпечення ..., у зв'язку із поданням заяви ...)
далі ОБОВ'ЯЗКОВО - преамбула закінчується словом "НАКАЗУЮ:" після цього і слідує всеі формулювання наказу: типу 1. Завтвердити "Положення..."; або 1 . Прийняти на роботу ...
2. Комусь (посадовій особі + її прізвище та ініціали) довести даний наказ до когось контретно (відповідно в межах фірми - для інших фікми ми не указ, тому і накази не пишемо - хоча за свою практипу перевірок - зустрічав), або до відома всього трудового колективу.
Відповідно - якщо якийсь нормативно-правовий документ видано (а НАКАЗ - це для фірми є таким документом), то його виконання має хтось контролювати - інакше це зіпсований папір.
Тому:
3. Контроль за виконанням наказу покладаю на себе (керівник), ... на головного інженера; ... на інженера з ОП і ОБОВ'ЯЗКОВО - Прізвище та ініціали.
Ось як мінімум три обов'язкові пункти, які мають бути в наказі. Інакше - він не працює.
І ще одне - всі чиї прізвище фігурують в наказі мають із ним ознайомитись і про це зробити відмітку шляхом підпису та записом дати ознайомлення. Особо, яка не згідна з наказом може записати свою особисту думку, але не виконувати йому не вправі, якщо його дії чи наслідки дії не можуть нести загрози його життя, і здоров'ю чи інших людей і/або завдаванню прямих матеріальних збитків іншим особом і фірмам (про що відомо на час підпису.)